sobota, 28 czerwca 2014

Zdrowoo :)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie dziś cały dzień świeciło słońce i było ciepło. Od razu chce się żyć! Kocham taką pogodę a nie szarość za oknem :)

Dziś cały dzień walczyłam ze słabościami. Postanowiłam od dziś zacząć tak naprawdę zdrowo jeść :) Wyglądało to dziś u mnie tak:


ŚNIADANIE

Banan, cynamon, jogurt :)


DRUGIE ŚNIADANIE



Szpinak, pomarańcza i gruszka :) Mus wyszedł super a przyznam, że bałam się jak wyjdzie :D 

OBIAD

Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem i kalafiorem :)

PRZEKĄSKA

Zielona Kawa :) Zakupiłam dzisiaj i wypiłam po raz pierwszy :) Smakuje mi :) Taka mocniejsza zielona herbata :) Zdjęcie dodam jutro bo zapomniałam zrobić :)

KOLACJA
Kanapki: szpinak, rukola, rzodkiewka, polędwica łososiowa, kiełki brokuła :)

Dzisiejszy Trening robiłam dość późno, dlatego aby nie skakać wykonałam Mel B zamiast Turbo, które oczywiście było wczoraj z zestawem płaskiego brzucha :)
Trening z Mel B na całe ciało

A Wy jak? Było dziś aktywnie? :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz