piątek, 20 czerwca 2014

Turbo Wyzwanie - moja opinia :)






Miałam napisać recenzję na temat programu Ewy Chodakowskiej – Turbo wyzwanie. Trening ten zdecydowanie jest rewelacyjny. Od razu przypadł mi do gustu. Po programie widać, jak bardzo Ewa skupiła się na każdym szczególe przy tworzeniu rozgrzewki, treningu i ćwiczeń rozciągających. Rozgrzewka przygotowuje nas do intensywnego treningu, dlatego zadbane zostało aby rozgrzać i przygotować wszystkie stawy. Trening składa się z 8 rund po 4 ćwiczenia i… tylko 2 powtórzenia. Jest on tak intensywny i tak szybko mija, że kiedy kończy się rundę 8 będąc zalana cała potem, nachodzi myśl „to już?”. Ćwiczenia są bardzo szybko zmieniane i właśnie przez to, że skupiamy całą swoją uwagę na nich, to nie jesteśmy w stanie pomyśleć o tym co ma być dalej i ile nam jeszcze zostało czasu do końca treningu. Program jest naprawdę intensywny i angażuje wszystkie partie ciała. Również ćwiczenia rozciągające są tak skonstruowane, aby po tak intensywnym programie rozciągnąć każdy mięsień…  Oczywiście muszę wspomnieć o słowach Ewy. Sprawiały one, że ćwicząc aż sama się do siebie uśmiechałam :) Jednak najbardziej spodobał mi się tekst: „Pierwsza runda, co to dla ciebie?” i ten uśmiech Ewy :) Zdecydowanie dużym plusem tego programu jest to, że program ten mogą wykonywać osoby początkujące jak i zaawansowane. Z płyty jestem naprawdę zadowolona. Do treningu dorzucam również ćwiczenia z książki Ewy „Przepis na sukces” :]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz