środa, 25 czerwca 2014

Ciężki dzień przede mną...

Dziś będę robić 4 raz Turbo Wyzwanie z Ewą plus ćwiczenia z Mel B. Jak na razie daje radę, pocę się przy tym tak mocno, że pot zalewa oczy, jednak nie poddaje się. Mam ciągle w oczach obraz lepszej siebie i to właśnie o nią walczę :) Mam nadzieję, że dziś też dam radę.

Trzeci dzień jadę także bez słodyczy co jest dla mnie mega wyzwaniem. Jak pisałam wcześniej, miałam w domu imprezy i dość sobie w nich popuściłam, tym samym powodując powrót do mojego nałogu jakim są właśnie słodycze :D Jednak walczę :D

Uczę się na Doradcę Dietetycznego i właśnie dlatego dziś czeka mnie ciężki dzień. Spowodowany jest on tym, że mam do nauczenia ponad 700 stron A3 i przyznać muszę, że mnie to przeraża... Ekhem :D Ale nie ma co się łamać :D Dam radę :D

Dziś moje śniadanie wyglądało tak: 

mmm.. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam masło orzechowe :)

Drugie śniadanie:



Truskawki, banan, jogurt i musli :D Mniam :D

A Wam jak mija dzisiejszy dzień? :D Walczycie ze słabościami, czy może im ulegliście? :D 



2 komentarze:

  1. Śniadanie i II śniadanie wyglądają obłędnie! Jutro zrobię sobie podobne :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Smakują też bosko :) Aż sama byłam zdziwiona :) :*

      Usuń