niedziela, 30 listopada 2014

Firma Dobra Kaloria



Ostatnio robiąc zakupy wpadły mi w łapki batoniki wspomnianej w tytule firmy. Oczywiście od razu przeczytałam co ciekawego pisze producent.

Ciastka z otrębami OTRĘBUSIE są produkowane ze składników najwyższej jakości. Swój niepowtarzalny smak zawdzięczają wyjątkowej recepturze, zastrzeżonej w Urzędzie Patentowym RP, opartej na wysokiej zawartości otrąb i dodatku jogurtu, która sprawia, że łączą w sobie walory smakowe i odżywcze.

OTRĘBUSIE zawierają około dziesięć razy więcej błonnika niż zwykłe herbatniki z białej mąki (w takich samych ilościach produktów).

*Otrębusie bez dodatku cukru zawierają substancje słodzące oraz naturalnie występujące cukry.

WYSOKA ZAWARTOŚĆ MAGNEZU, ŻELAZA I BŁONNIKA

Zaciekawił mnie ten produkt. Zakupiłam go chyba za 6,40 a w paczce znajdowało się 12 batoników. Szczerze? Byłam mile zaskoczona smakiem batonów. Nie jem od 27 dni słodyczy i gdy tylko jadłam np. banana od razu czułam, jak bardzo jest słodki. Tutaj nie czułam w ogóle słodkości. Dodatkowo batonik mocno "zapycha". Idealny dodatek do kawy czy herbaty zamiast ciasta lub czekolady.
Więcej informacji tu: http://www.kubara.pl/nasze-marki/dobra-kaloria/ciastka-dobra-kaloria/otrebusie-bez-cukru/



1 komentarz: