piątek, 21 listopada 2014

Słodycze?


Dziś dokładnie mija 18 dzień, jak nie jem słodyczy  Czuję się z tym naprawdę dobrze i jakoś udaje mi się walczyć z chęcią sięgnięcia po nie. Zastępuję je głównie owocami. Jednak dziś trafiłam w sklepie na te wafle. Bez cukru. Moim zdaniem nie są słodkie. Słodszy od nich jest banan, a tak naprawdę nie musimy zjeść ich cały na raz. W paczce znajduje się chyba 8 mini wafelków, a cena też przystępna, bo 3,50.  Mi to opakowanie starczy na 3-4 dni  Zamiast ciastka czy kawałka czekolady, mini wafelek do zielonej kawy.






A Wy, jak sobie radzicie z walką ze słodyczami? Może macie lepsze sposoby niż owoce czy zamienniki słodyczy? :)

2 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za słodyczami, a jak przeczytam skład to nawet chwilowa pokusa mija :P trzymam kciuki!
    przyznam że jako zamiennik bardziej przypadły mi do gustu owoce, wracaaaaj do nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D Wiem wiem :D Owoce dalej są w moim menu :D I też wolę sobie zjeść owoc zamiast tego, ale do kawy? Cóż... Jakoś nie bardzo widzi mi się jedzenie np banana i popijanie go zieloną kawą hehe :D

      Usuń