piątek, 18 lipca 2014

Niedowierzanie...

Natrafiłam na zdjęcie robione chyba w sierpniu tamtego roku. Jestem totalnie w szoku, że ja naprawdę tak wyglądałam i to rok temu! Nie mam pojęcia jakim cudem pozwoliłam na doprowadzenie się do takiego stanu! Teraz nie wyobrażam sobie życia bez zdrowego trybu życia. Oczywiście jeśli o jedzenie chodzi to wychodzę z założenia, że wszystko jest dla ludzi i raz na jakiś czas można sobie pozwolić na chwilę słabości. Tylko RAZ NA JAKIŚ CZAS a nie notorycznie. Wrzucam dwa zdjęcia do porównania.
A Wy co sądzicie? Miło byłoby usłyszeć jakąś opinię :)



Sierpień 2013


Czerwiec - Lipiec 2014



6 komentarzy:

  1. Bez przesady rok temu nie było tragedii;-) ale teraz wyglądasz zdecydowanie lepiej;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było? Przypatrz się twarzy :D Masakra :D We wcześniejszych zestawieniach jeszcze bardziej to widać :]

      Usuń
  2. Myślę, że to kwestia ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ubiór to zapraszam tutaj. Jestem w tych samych ciuchach co rok temu ;)
      http://blogittness.blogspot.com/2014/07/mae-zestawienie-mojej-metamorfozy.html

      Usuń