środa, 2 lipca 2014

Jedzonko :)

Jak Wam wczoraj minął dzień? Trening był? Zdrowe i racjonalne posiłki też? Mam nadzieję kochani, że jak najbardziej TAK :]

Wczorajszy początek mojego dnia wyglądał tak:


Wszystkie otręby jakie pokazałam w poprzedniej nocie, musli, jogurt naturalny, cynamon, maliny i banan. Do całości oczywiście zielona kawa, która naprawdę mi przypadła mi do gustu :) 



Na drugie śniadanie wybrałam Kaszkę Manną z borówkami i wiśniami :)

Obiadu nie mam aby pokazać, ale jadłam skrzydełko kurczaka z ziemniakami i sałatką. Na podwieczorek... Właśnie. Naszło mnie cholernie na coś słodkiego dlatego zrobiłam sobie ciasteczka owsiane do zielonej kawy :) 



Przepis znalazłam w internecie :) 

SKŁADNIKI:

3 banany (po zmiksowaniu 350 ml)

1 jajko
3 łyżki oleju
2 łyżki syropu z agawy (lub miodu)
1 szklanka płatków owsianych błyskawicznych
1 szklanka płatków owsianych górskich
1/3 szklanki otrębów granulowanych (użyłam śliwkowych)
1/2 szklanki mielonych migdałów
2 łyżki pestek słonecznika
3 łyżki ziaren sezamu
3 łyżki siemienia lnianego
1/3 łyżeczki cynamonu



Banany zmiksuj. Dodaj do nich jajko, olej i syrop z agawy lub miód. Wymieszaj widelcem.
Wszystkie suche składniki wymieszaj w misce, dodaj przygotowane mokre
składniki i razem dokładnie wymieszaj.
Mokrymi rękami formuj kulki wielkości orzecha włoskiego i układaj na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Każdą kulkę spłaszcz łyżką.
Wstaw do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 25-30 minut.











2 komentarze:

  1. Same pyszności :D
    Uwielbiam połączenie malin i bananów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Mniam :D Ciasteczka też smaczne są :D

      Usuń