piątek, 27 lutego 2015

Postanowienia :)



Chyba jeszcze nie wspomniałam, ale od Środy Popielcowej nie jem słodyczy :D Takie postanowienie postne ;) Kupiłam specjalnie czekoladę, którą zjem jako nagrodę po 40 dniach :D Chociaż szczerze chodzi mi po głowie, aby ją zjeść przed datą ważności, która wypada na 24.07.2015, więc tak 22-23.07 żeby ją zjeść :D
A Wy jakie macie postanowienia postne? :D





Dziś na śniadanie naszła mnie ochota na mus owocowy <3 Sama nie wiem czemu ;) Banan, mango i czerwona pomarańcza :) Mniam <3




9 komentarzy:

  1. jedna z lepszych czekolad, ale osobiście jestem fanką bardziej musu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) Co do czekolady to jeszcze sobie ona poczeka :D Dziś dopiero 10 dzień odwyku :P

      Usuń
  2. Czekolada <3 Moja miłość. Jak każdy słodycz :D

    Nie mam postanowień postnych, bo nie uznaje czegoś takiego jak post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D Pysznie to będzie jak w końcu ją dorwę :D Coś czuję, że aż się zasłodzę :P

      Usuń
  3. Mus wygląda obłędnie, aż mnie zassało w żołądku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był też mega smaczny :D Taki słodko-kwaśny <3

      Usuń
  4. nie mam żadnego ;/ nic nie wymyśliłam sobie...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)
    zapraszam do mnie :)
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń